Reklamace

 

ZKRÁCENÁ INFORMATIVNÍ VERZE - plnou verzi obchodních podmínek naleznete v odkazu " obchodní podmínky"

...před odesláním zboží nás prosím kontaktujte emailem...

Na vady zboží zakoupené v internetovém obchodě www.aner.cz se vztahuje záruka podle záručních podmínek. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží, a pokud není uvedeno jinak, je garantována 24 měsíců.

Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem, v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,  a zákona č.634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, v platném znění.

  • před odesláním zboží nás prosím kontaktujte emailem - jsme schopni konzultovat reklamované zboží na základě fotografií
  • pro reklamaci si prosím vytiskněte formulář pro reklamaci zboží (pokud nemáte možnost tisku, stačí nám rukou vypsat údaje na papír)
  • reklamaci či odstoupení od kupní smlouvy můžete uplatnit na adrese Klára Hančová (Aner boty), Barvířská 26, Trutnov, 54101 email: info@aner.cz, tel.: +420 604803969
  • pro uplatnění reklamace jsou závazné podmínky použití, které jste obdrželi společně s dodanou obuví
  • k reklamaci je možné přijmout pouze boty, u nichž byly dodrženy podmínky použití
  • reklamaci je nutné uplatnit ihned po prvním zjištění závady
  • boty zaslané k reklamaci musí být v nezávadném hygienickém stavu (čisté a bez zápachu)
  • reklamaci není možné zaměňovat s běžným opotřebením (např. nadměrně "ochozené" či mechanicky odřené boty nejsou důvodem k reklamaci)
  • do zalepené krabice k reklamovaným botám je nutné přiložit doklad o jejich zakoupení, popis závady a Vaše kontaktní údaje (mobilní číslo a email)
  • po přijetí obuvi Vás co nejdříve kontaktujeme

formular pro reklamaci

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.